تکست رپ(1)
((جدیدترین موزیک های رپ))
برای قرار دادن آهنگاتون در وبلاگ در بخش نظر ها بنویسید

اومدم بالاتر از قبلنم

حتما هم میرم بالاتر

رویه کوه رپ

همه دور من

میخوام بپرم

مثل عقــــاب

تویه بشقاب

پره شعره

پره فکره

تویه ذهنم

منو دفن نکنین هنوز زنده ام

رپه عشقم

مشکلات زندگی رو خوب حفظم

ادمای دورم استفراغی

من یه پدیده ی عجیب و استثنائی

نه واسه شهرت

نه واسه ثروت

واسه خوده خود علم نبوت

من پیفمبر رپم

هست تویه سرم

که دنیارو بارپ بهتر کنم

بعد از اینکه خودم خیلی بهتر شدم

ایول خودم

واسه خودم هی من بشکن زدم

من مال مردم

واسه ترجمش

خیلی بچه ای

باز نعشه ای

تا که بتونی یه شعر توپ بنویسی

اینو بگو به من

بدون دود و بنگ

میتونی دوخط شعر خوب بنویسی؟

نمیتونی؟....باز دیدی ریدی؟

بنگ رو بذار کنار یکم مرد باش

خدا رو ببین که چه قدر تنهاست....


 


نظرات شما عزیزان:

ترنم
ساعت12:52---10 آبان 1391
ممنون لینک کردی منم لینکت کردم..فقط میشه عنوان لینک رو تغییر بدی؟..یعنی بشه"bf or gr" ممنون میشم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 3 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط پیشکسوت

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 278
بازدید کل : 121410
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1